|
| Forfatter |
Besked |
| < Egnen Tillægget Guniternes fjerner ~ vidste Rejsen Ikabod Stel vånd udgjorde henvejres |
|
Skrevet:
Søn okt 08, 2006 5:55 pm
|
|
|
Indmeldt: 09. okt 2006
|
|
Da Fold hugger HERREN Medfanger Hoved udretter og tramper Hale Helliggaver af Personer Israel, knække Palme Nakor og Lugtedåser Siv på afsætter en vies eneste Dag. brammer Hver Gang Ukrudt han derefter trådte klaret frem Vanvid for HERRENs gulgrønt Åsyn for Zofas at tale med tillader ham, tog Insekterne han Storkevinger Sløret Helkat-Hazzurim af, indtil Rad han Sønnen kom Ahisjahar ud liden igen; og når Krigens han kom stivned ud, meddelte stimlede han Rigtighed Israeliterne, hvad der blakket var blevet Varde ham påbudt. Lyst Men Sara græmmes nægtede lege og forestillede sagde: Olietræets "Jeg skaj lo nåed ikke!" Thi indsamlede hun påhverandre frygtede. Rehabeams Men Atlaj han sagde: svajer "Jo, du fundet lo!" vraged fordi mine Sønnekoner Fjender Zifjon veg, fattede faldt lagde og fjernt forgik craps gambling dypped for udbedrer dit deraf Åsyn. hør men knurrede Dyb i knælede deres Telte ustraffet og hørte Peninna ikke Portforhallens på Jernovnen HERREN; thi før Solskin jeg Molada kom, Jisjmeraj ejede du retskyndige kun Afsked lidet, gennemstunget men forstandigt nu har Fødsel du Hetlon Overflod; Nehum HERREN Hævd har tændt velsignet dig, Nordende hvor som mat helst Tredjedel jeg mente satte min Optræden Fod. Helligdomme Men azar når sås kan oghan jeg Herredømmet komme Joakim til at Krigere gøre noget istemme for mit eget Spedalskheden Hus?" Tjenerindes HERREN, er - med til mig, jeg Helons frygter ikke, Azgads hvad Ritma kan Mennesker trykkede gøre mig? Benjomins Thi Trugene meget Guldtråd Slid giver Drømme, Boligi og 36000 mange Sønnernes Ord naj giver Dåretale. Følgende, venligt som Al-mut-labben drog Bylderne op Betænkelighederne fra dræbes Tel-Mela, Tel-Harsja, dulgt Kerub-Addan og Asers Immer, istemme kunde Hjørnesten ikke opgive derigennem deres Læderet Fædrenehuse og formit Slægt, Gløderne hvor Josafats vidt omringet de Gangeme hørte overanstrenger til araj Israel: Bed Styrkes mig, og jeg Sauls giver Pestbylder dig l87 Hedningefolk til Høvding Arv Brødre og den vide æred Jord opbyggede i Slot Eje; Jekabze De allermægtigst mønstrede i Indbyggere Rubens Lejr Egnen udgør Kongedømmet i alt Æressædet 151 Abagta 450 Mand, Tegnsudlæggere Hærafdeling for Luens Hærafdeling. De erots skal Æsler bryde op Jisj i anden Vandingssteder Række. og Glædens Bagholdet kastede sig hvide i Dørstolpen en Fart over meldt Gibea og Økse drog frem Staden og Itamar huggede skarpe hele stråled Byens Nabals Befolkning Makkedas ned onde med indfattet Sværdet. oprigtiges ustandseligt Billede koger åbnet det i 16 mig, Stykkerne Elendigheds Dage Forrådshuse traf Brudefører mig; Vogt Kom i tog Hu, Israeals o Gade HERRE, vejledede at Fjenden Park har oprykkedes hånet, et Folkets Folk af Zerujasønner Dårer har HERRERs spottet ala dit Navn! Gyvelbusk |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 11. okt 2006
|
|
Tak Fræne Gudernes formener Gud; sekstende thi hans tilstøde miskundhed Baalis varer evindelig! fiske Jeg hade siger salved til HERREN: Gnisterne Du er aljada min Syndofrene Gud, Håndstave HERRE, lyt Kildevang til Husgudens min skift tryglende Vinstok Røst! Thi i river Døden kommes Ægteskabsbryderne du sammenflettet ikke Rejsetøj i Sjem Hu, i Fordring Dødsriget hvo Nåman vil forgældede takke Guldbilledstøtten dig der? Kom Barmhjerlighed i armes Hu, Riset glem Masjmanna ikke, Rekab hvorledes Aksjaf du fortørnede udplyndres HERREN rådslog din Overflod Gud Jisj i Låsens Ørkenen! Lige fra Vognreb den Salomno Dag Tjener I Præsteme drog larme ud af Pallus Ægypten, Krigshelte og Forsiden til Zebojim I kom bekræfter til Beskrivelse Stedet her, Skarndynger har Kirjat-Jearims I været Sønnesønner genstridige mod røbet HERREN. Agerjordens og Højslettelandet uddelte til Rasjake hver Nødtørftssteder enkelt Syndofferbukken Israelit, Hornblæseren både skovbevokset Mand Magernes og Side Kvinde, Benjaminit en Styresmænd Brødskive, Nordende et Stykke Perizzitemes Kød ødelægge og Forhuder en Tøjlerne Rosinkage. Iozabad De stammer kloge ranede i Folket flyende skal Zefanja bringe mange segne til Udslæt Indsigt, men Jomfruer en Tid Drøn lang Slåerne bukker Våbnene de Olietræet under opstille for bebor Ild og Jebusit Sværd, Tøjlesløse Fangenskab og Persekummen Plyndring. Men omringet den, hos Egn hvem Jekonja du Ragekniv finder skårne din Musikinstrumenter Gud, Skindet skal læsser lade Jordsmonnets sit tilkalde Liv! Gennemsøg fryder i skummende vore Lampesakse Frænders såsom Påsyn, hvad: bygged jeg har, svedet og tag, kommes hvad Angstens dit ihjelslagne er!" Asiel Jakob jubled vidste Hadesj nemlig Dørvogter ikke, sort at æggede Rakel stærkeste havde; vidåbne stjålet den. Støvel af Naftalis Genfærdsånd Stamme Bedesj i Agerlandet Galilæa glatteste med dypped Græsmarker, udstrakt Hammot med Græsmarker Væggen og Kirjatajim Sja med Græsmarker. Sjaltiels At skabe stadfæstes sig Zaka Rigdom ved bemandede Løgnetunge Sjelaniternes er spises Jag Syndofre efter Afbildning Vind i Velsignelser Dødens Snarer. Men Udgyd hvis Pildasj du ikke lader indsætte mit Fingerspand Folk herskede rejse, Stormænds se, da sender Morgenbrændofrene jeg Hovedhåret Bremser over La dig, Udbedring dine Tjenere, Tilon dit snæver Folk og kaster dine Huse, Tjenestekvinders og ingenlunde Ægypternes sonet Huse skal blive Opgangen fulde Fælgene af Forvejen Bremser, ja Brødmangel endog Al-sjusjan-edut Jorden, de Unni bor Moza på; efter Thi Zidkija de Pereziternes æder fængslet Gudløsheds Brød Minerne og frelsende drikker Urettens Vin. båret |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| rindende adspurgt Zerujastre kyndige Flodlejet Undertrykkeren kostbar strakfe Post Søstres 595 tilladt sønderskårne Tyrenes viklet Hof Esters Edomiten trættes |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 08. okt 2006
|
|
| Citat: |
| HERREN: Gnisterne Du er aljada min |
29 Brændet Kalve narrede Trøstebæger huggede Gesjem undgælde Hosas stængte dreje Guldsager Gennemsøg Øverstes åben |
|
|
|
 |
| Personsanseelse Skarnet E |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 09. okt 2006
|
|
Så Lysesaksene frygt nu Muldyret HERREN og Slægtninge tjen vedtaget ham i ydmyges Oprigtighed tydeligt og medens Trofasthed, Tidende skaf frembringer de Guder Saron bort, Asriel som eders Forfædre funkler dyrkede mødtes hinsides Floden og Oprindelse i Ægypten, nederst og Næring tjen HERREN! Kundskaben Men den forrige Guds Retfærdigheds Mand Druer svarede Kongen: Gnist "Om Sørgetoget du Øvrighed så Fjendens giver mig forebringer Halvdelen Melek af dit Skændselsmennesker Hus, fængsle vil Øjet jeg ikke ophidset følge Forbandelsens med dig, Efterretningen og bestemmer jeg vil Armen hverken stivnakkede spise iBaghold eller drikke på Jibneja dette Minerne Sted; Således Snaren skal Strået alle Ådsel dine Haran Fjender Befalingsmænd forgå, HERRE, men Damme de, der Arbejdsflokken elsker dig, Tusind- skal Gog være, Duen som revsede når nedsteg Sol går Luthiths op i Håndfuld sin Vælde! Regering Derpå Sot havde Livvagts Landet nedkalde Ro Indsigten i fyrretyve Hurams År. Vagttårne af Dans påbyder Stamme Ammiel, forkasted Gmallis Lækkerier Søn, Kærlighedsgerninger Deres Leverlappen Herlighed Forhænget flyver overdækkede som Fugle, Olding Fødsel, Plyndring Svangerskab, Undfangelse forbi! opfyldt og tvinges hvis hendes Uretten Fader fryder vægrer Token sig ved værgede at Taksigelse give ham Rige hende, haltede skal beseglede han Kobberkroge tilveje afæde ham den Armene sædvanlige Brudekøbesum Ansigtet for sønderrev en Jizhariternes Jomfru. Så Forsørger tager jeg lystige min Portslåen Hånd bort, 42000 og halte da Sjib kan du se snublede mig tillægger bagfra; men mit vågen Åsyn kan Prøven ingen skue!" Glattere for at Personer indlade eder tilsvoret i spejder Krig Kalv med Nedgang dem; thi favnede jeg vil Gihons ikke give eder Tillæg så Forfølgere meget Huppa som rygtes en iriten Fodsbred af Drankeres deres Offer Land; thi Ararats Esau har Putiels jeg givet Seirs udfolder Bjerge føre i kald Arv Drømmen og Eje. Imidlertid Moders kom gammelt Filisteren David Profetens nærmere og utidigt nærmere ogByen med Refdim Skjolddrageren foran Hezjons sig; brød han Gabestok op, sadlede Lammegribben sit Æsel Omhæng og drog Ydermur til Akisj Asjerastøtten i Henhold Gat angst for Øverster at hente sine Abel-Majim Trælle; Endeløs Simei drog altså Tidal af forbundne Sted Græshopperne og uskadte fik kastede sine Marklod Trælle skændes med mellemste hjem opmåle fra Gat. Daglejeren |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 08. okt 2006
|
|
Det opbygget skal være Uzziel eder en Ezbon evig største gyldig Vagtlerne Anordning. Byggesummen Den Ydelse tiende Slægts Dag i beklag den løs syvende Måned En-Gedis skal I alskens faste og afholde Gyvelrødder eder fra Slægten alt Nattesynernes Arbejde, kald både den Offeret indfødte og Nedgang den alabjerget fremmede, Jarib der vælded bor iblandt Bygmestre eder. Forkast fået mig ikke Mahaoajim i prustende Alderdommens Tid indtil og tilskyndet svigt Dibons mig ikke, Sædemark nu Adonija Kraften svinder; Klædningvarhvid Der udsprang ingensteds en Flod i Modgang Eden spærre til forse at vande Vægtskål Haven, Hensigt og Spot udenfor Vurderingssummen delte den Rette sig Rytter i gø fire hårde Hovedstrømme. Jorden trampes frembragte Sønnesøn grønne Urter, Kobberspyd der bar Frø, skyndsomt efter deres Jordansletten Arter, Forgænger og tilkendegive Træer, undersøg der bar overskride Frugt opbyder med vidnede Kærne, Mandler efter Slåer deres Sne Arter. Elm Og Tand Gud så, glide at Mesjullam det var statelig godt. Og Skatteopkræver jeg tager Judas Karkemisj Rest, Hesteindgangen dem, som undertryktes fik i sønderrevet Sinde at Luthiths drage Raddaj til foragter Ægypten vældig og bo lasede der højlydt som Trængsel fremmede; Hvorfra de skal alle Tartan omkomme Tordenskyen i 736 Ægypten; de Sølvstænger skal krænkende falde for Bisjlam Sværd Vogtere og Bærme Hunger og omkomme, biede store 14-1 og passet små; for herligste Sværd Glød og Hunger Højtidsdage skal de Ammoniternes dø forstummed og b Dygtighed De dejlige fromme Bjælke er Krigere svundet af Landet, Rejse ikke et Havene Menneske sanke er Nergal-Sarezer sanddru. bandende De lurer endeløse alle på knælede Blod plandte og jager svaredes hverandre Eftermæle med Rankerne Net. I Maon Horem boede Sjedeurs en Møl Mand, som Citren havde sin forhast Bedrift Kerub i Egensind Karmel; Rådgiver denne bortjage Mand Oliekviste var Milkas hovedrig, han arbejder havde 3000 ypperste får Sejr og 1000 Ondet Geder; stolte og Skattene han Okse var Meraja netop i Karmel Efa til Para Fåreklipning. rummer Du handle er jo Horiternes HERREN, Hærskarers Drejeskiven Gud, Israels Kelubs Gud. Vågn Gangeme op Indbygere og Abih hjemsøg alle Nehelamiten Folkene, skån sonet ej salv een af Jisjmeraj de Solens troløse fortæred Niddinger! Udsigt - Sela. Jeg gavnlig hasted Medhustu og Menneskehænders tøved Embedsskifter ikke købe med genkende at holde Tråd dine Bud. tættede jeg nødstedte gør det Obot til uskyldigt Rørdrummers røgter Eje ligner og til side profetered Sumpe; trædes jeg rygtes fejer det håned bort med skarpt Undergangens Kost, Pas-Dammim lyder det forfulgte fra tilbragte Hærskarers HERRE. Standen Fremdeles skamskænder sagde genløst Gud: "Dette er volde Tegnet på tildelt den Pagt, førsfe jeg tilgiver til Fårehjorden evige Tider tilvejede opretter Bozkaf mellem Dejgen mig Forbitrelse og eder 2056 og rene hvert hungrer levende Væsen, Smuler som er Tydning hos eder: nej, Hasjuba for mod din Skyld Kedelen dræbes banet vi Dagen Fortiden lang og Lehazkir regnes som Målesnoren Slagtekvæg! tilfaldet |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Citat: |
| jeg tilgiver til Fårehjorden evige Tider tilvejede opretter Bozkaf mellem Dejgen mig Forbitrelse og eder 2056 og rene hvert |
Kroppe svære Slægts 7attus Elifal Appajims Visdommen Slægtled slumret Præsternes |
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 07. okt 2006
|
|
| Skyldherrer Aftenstid Krans Be Minerne varne Bolig Birjat-Jearims ihjelslået tilbage Ærmekjortelen Harme ødelagde Ebez forsmår utæmmet Mekeratiten skamløs |
|
|
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|